مدیریت بهره برداری

» مدیریت بهره برداری


 

 

امروزه با توجه به در حال توسعه بودن کشورهایی نظیر کشورمان،نوع و نگرش زندگی شهری خواه ناخواه در حال تغییر می باشد.و با توجه به مشکلات اقتصادی و گرفتاری های زندگی مدرن.اکثر اعضای خانواده در زمینه های شغلی و اقتصادی ویا تحصیلی و علمی در حال تکاپو می باشند.و با در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی و روانی حاکم برمحیط اطرافمان در طی یک روز کاری و یا تحصیلی دچار تنش،استرس و خستگی جسمی و روحی می شویم.از طرفی نیز با تشدید نا امنی در شهر های بزرگ احتیاج به سه گزینه مهم در محل زندگی و سکونت خود خواهیم داشت.

         

ایدآل تمامی ما این است که بعد از یک روز کاری و رسیدن به منزل خود دیگر دغدغه ای در مورد مشکلات،نواقص و کاستی های محل سکونتمان نداشته و صرفاً در محیطی امن و توام با آرامش به استراحت پرداخته و با تمدد روان و جسم خود آمادگی برای شروع روز دیگری را داشته باشیم.

این مهم تا حدودی در برجها و مجتمع های لوکس  مسکونی جدید و مجهز ساخته شده در سالهای اخیر تحقق پیدا نموده است.

در بسیاری از این مجتمع ها و برجها مدیریت اداره آنها توسط خودساکنین انجام می پذیرد.و عملاً باز هم افراد درگیر مسائل و مشکلات بوجود آمده در محل زندگیشان می باشند.

در جهت اجتناب از اینگونه گرفتاری ها و آسایش و آرامش ،هر چه بیشتر ساکنین ، مجریان برجهای راژیا اقدام به تاسیس گروهی افراد متخصص،مجرب و آموزش دیده،جهت اداره برج ها به نام مدیریت بهره برداری نموده اند.عمده فعالیت این گروه در بخش کلی به شرح ذیل می باشد.

1-تامین امنیت و کنترل آمد و شد

2-حفظ نظافت و بهداشت

3-انجام خدمات تعمیرات و نگهداری سیستمهای تاسیساتی و برقی

4-تامین نیاز های داخلی واحد های ساکنین(انجام خریدهای روزانه،تعمیر و نگهداری تاسیسات،سیستم خانه داری و ....)

5-برگزاری مراسم و مناسبت های مختلف

6-مسئولیت اداری و مالی

7-مدیریت مشاعات

1-تامین امنیت:در زمینه تامین امنیت و حفاظت نگهبانی به این منظور استخدام می گردند که با لباس فرم و مجهز به بی سیم و باتوم بوده و در قسمتهای:

الف-درب ورودی به منظور کنترل آمد و شد افراد و خودروهای ورودی،کنترل قسسمت مانیتورینگ در اطاق نگهبانی با استفاده از دوربینهای نصب شده در محوطه داخلی و بیرونی مجتمع،پارکینگ ها و پیلوت و سایر قسمتهای خارجی برج ها

ب-گشت زنی مداوم در محوطه و پارکینگ ها

ج-کنترل و امنیت داخل برج ها از طریق لابی من های مستقر در داخل ورودی ها(لابی ها)ونظارت بر رفت و آمد ها و دوربین های نصب شده در داخل برج(آسانسورها،پاگردها،راه پله هاو...)

این افراد بطور مداوم با یکدیگر در تماس بوده و قابلیت تماس سریع با نیروی انتظامی و یا گروههای امدادی در صورت نیاز را دارا هستند.

2-نظافت و بهداشت:در بخش نظافت و بهداشت سه گروه در نظر گرفته شده است.

الف-نظافت محوطه:نظافت محوطه،آبیاری فضاهای سبز،نظافت پارکینگ،نظافت پیلوت و...

ب-نظافت داخلی برج ها:شامل نظافت راه پله ها ،پاگرد ها،محوطه لابی ها،داخل آسانسورها،حمل زباله ها در ساعات مشخص و سایر قسمت های داخلی برج ها

ج-نظافت و نگهداری آپارتمان های میهمان:بدین منظور تعدادی خانم در نظر گرفته شده است که علاوه بر مسئولیت آپارتمان های میهمان مسئولیت نظافت داخلی واحدها و کمک به ساکنین در صورت نیاز را انجام می دهند.

که از افرادی با توان مناسب و تجربه و اطمینان کامل استفاده می گردد.

3-تعمیرات و نگهداری:برای این قسمت از چند تکنسین مجرب دارای تخصص در زمینه برق و تاسیسات استفاده می گردد.که علاوه بر تعمیرات و نگهداری بهینه تجهیزات برج ها مسئولیت کمک فنی به ساکنین برج ها در داخل واحدهایشان را نیز بر عهده دارند.

4-تامین نیاز های داخلی واحدهای ساکنین:خواسته های این گروه از ساکنین توسط بند ج-2(ج-2)و بند 3 انجام می پذیرد.

5-برگزاری مراسم و مناسبتها های مختلف:در این زمینه نیز در صورت تمایل ساکنین مدیریت بهره برداری آماده زمینه سازی و برگزاری مناسبهای متنوع را برای کودکان و نیز بزرگسالان را دارا می باشد.

6-مسئولیت اداری و مالی:در این بخش کلیه مسائل اداری شامل مراجعه به ادارات،سازمان ها،نهادها در ارتباط با برج ها و پرداخت و تسویه قبوض و پیمانکاران اجراتی و سایز موارد انجام می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مدیریت و بهره برداری ساختمان با ما در تماس باشید 02833699999